

- Шаро, махай се!

- Защо?
- Спокойна работа, клиентите не се оплакват.

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Изрядните клиенти на Топлофикация Бургас вече надхвърлят 11 000 домакинства
Собствениците на необитаеми апартаменти не са освободени от задължението имотите им да бъдат оборудвани с изрядни уреди за дялово разпределение
Компенсациите ще се приспадат автоматично, а сметките ще останат стабилни, увери министър Жечо Станков
От дружеството напомнят на клиентите, че с избора на водомери с дистанционен отчет от тях, автоматично стават част от програмата “Изряден клиент”
С програмата „Изряден клиент“ абонатите получават отлична цена за подгряване на вода от не повече от 16.00 лв. за 1 кубичен метър
Водомерите трябва да бъдат сменени с уреди за дистанционно отчитане след изтичане на 10 годишния им срок, напомнят от дружеството
Единственото условие е цялата етажна собственост да е заменила на 100% старите водомери с водомери с дистанционен отчет
Сега извън обсега на закона са лицата, упражняващи юридическа професия
Топлофикация, университет и фирми по следите на нарушителите
Топлофикация Бургас продължава и програмата „Изряден клиент“